Ostutingimused

Veebipoe Kullast.EE (edaspidi Veebipood) omanik on Arbo OÜ (registrikood 14837687), asukohaga Tallinna mnt19a Raasiku, Raasiku vald, Harjumaa.

 

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

 

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

 

Kõik hinnad on eurodes.Veebipoes müüdavate toodete hinnad omän rgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kaubakättetoimetamise eest.

 

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.

Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

 

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

 

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis (Omniva Pakiautomaat,Omniva Postkontor, Itella SmartPost, DPD kuller). Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda kliendile sobiva pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.Makseid pangalinkide kaudu vahendab Maksekeskuse AS.

 

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

 

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel,

teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba

kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

 

Tarnetingimused

 

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Kõik Euroopa riigid

Tarnepartneriteks on AS Eesti Post (Omniva), Itella Estonia OÜ, DPD Eesti AS

 

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates

müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine 7 kalendripäeva

jooksul.Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

 

Taganemisõigus

 

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul

 

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

 

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on

vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba

testimiseks füüsilises poes.

 

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja

toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus

alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

 

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab

siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@kullast.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

 

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

 

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et, ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

 

 

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14

päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

 

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja

tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb

toimub varem.

 

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja

kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama

kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

 

Pretensiooni esitamise õigus

 

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest,

mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba

üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et

puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe

kohustus.

 

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates ekirja aadressile info@kullast.ee või helistada telefonil: 50 89 221

  

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

 

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või

asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada,

tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

 

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas

vormis 15 päeva jooksul.

 

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

 

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili

aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.

Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada

kaupa.

 

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui

ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada

oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

 

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes

sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

 

Vaidluste lahendamine

 

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@kullast.ee

Või helistada telefonil: +372 50 89 221

 

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik

pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust

esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud

lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

 

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

 

    Uuenesid SmartPosti hinnad | NetiKink kingituste poe uudised